dinsdag 10 mei 2016

Dag 5 Madikwe game reserve.

Ook deze dag staat in het teken van het wildleven. Vanmorgen om half 6 worden we wakker gemaakt door onze ranger. Extra service noemen ze dat. Na een snelle douche en een kop koffie gaan we weer op pad. Voor ieder ligt er een warme kruik en een deken in de open safari auto. Nou dat is wel aangenaam kan ik je vertellen, want het is best koud hier in de vroege ochtend.

We spotten leeuwen van heel dichtbij. Wat een mooie beesten zijn dat toch. Bij terugkomst een lekkere brunch en dan even in de relaxstand en het weblog bijwerken. Terwijl ik zit te schrijven worden we weggeroepen. Er zijn 2 leeuwinnen met 3 pups gesignaleerd bij de receptie. Oh… dan is het dus toch niet zo raar dat we in de avond onder begeleiding naar onze lodge gebracht worden. Na onze camera gepakt te hebben gaan we naar de receptie om te kijken. Maar helaas, we zijn net te laat. De leeuwen zijn niet meer te zien. Teruglopend naar de lodge let ik wel extra goed op, ik loop ze in mijn eentje liever niet tegen het lijf.

*in de namiddag op onze safari de leeuwinnen met 3 pups gevonden, nog geen 100 meter van onze lodge lagen ze heerlijk te zonnen in het gras. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten